Artistul foloseste panouri publicitare pentru a aduce un aport naturii
Brian Kane face o declarație cu ajutorul benerelor ce reproduc mediul înlocuit de acestea.
Scopul, realizat cu siguranță, a fost " de a oferi un moment de eliberare temporara și frumusețe neașteptată în timpul navetei de zi cu zi."
Panoul publicitar se schimba regulat. (poza: BrianKane.net)
Artistul Brian Kane a rechiziționat cateva panouri publicitare in Massachusetts partea rurala ( s-au aflat pe Wakefield 95 spre nord și în Stoneham 93 spre sud) timp de o lună în perioada 28 iunie și 28 iulie. Aceasta parte a "uneltei vindecatoare", un organism care "stimulează experiențe digitale în lumea reală " Photoshop a fost angajat într-o manieră "trompe l'oeil" de a transforma scopul panoului – în loc de umbrire a lumii naturale, de fapt o prezinta, chiar dacă în mod artificial.
Acecste lucruri sunt vazute de conducatorii auto noaptea. (Foto: BrianKane.net)
Imaginile naturale ce reproduc mediile naturale erau de fapt în schimbare in mod regulat – pe timp de noapte, imagini de înaltă rezolutie ale lunii au fost prezentate.
Kane spune:
Tematic, piesa este ambiguu verde. Se pare ca înlocuieste artificialul cu naturalul, dar de fapt doar foloseste tehnologia pentru a simula un înlocuitor natural. Este, de asemenea, o formă de "unvertising" campanie fără un mesaj. Prin eliminarea mesajul de marketing din spatiul publicitar, am crea un moment neașteptat de introspecție. Oamenii au voie să interpreteze o imagine bazată pe propria experiență, și nu neapărat cu accent singular pe intenția agentului de publicitate.
Există o mare oportunitate de închiriere a spațiu panoului publicitar neutilizate fara nici un cost catre furnizorii mari. Clear Channel Outdoor Advertising, de exemplu, donează catre serviciile publice (PSA) "milioane de dolari in valoare publicitara pentru organizații non-profit și guvernamentale pentru utilizarea lor în comunicarea informațiilor care afectează în mod pozitiv viața celor din comunități."
Stația mea de radio locala a primit panouri publicitare gratuite, din cele mari, pe I-95. Ele au fost mentinute doar o lună, cam același perioada folosita si pentru "Unealta vindecatoare". Din ce spune compania, trebuie sa fii un grup non-profit, sau o galerii de artă fara bani sau o statie de radio calificabila.
5 motive pentru care puteti deveni PARTENER Add-Energy Renewable Romania